Kihívás: új elektromos termék várható fogadtatása, kommunikációs tevékenység tervezése
Megközelítés: TGI adatok átfogó elemzése, fókuszálva nem csupán az elektromos cigaretták, de a teljes dohánypiacra. Piacszegmentáció segítségével potenciális célcsoport azonosítása.
Insight: A gyári cigaretták zsugorodó piaca mellett az e-cigaretták fogyasztói bázisa folyamatosan emelkedik. A termékkategória iránt leginkább érdeklődők elérhetőek a rájuk szabott ATL, de akár BTL kommunikációval is, melyek optimalizálását pontos adatok segítik.
Hatás: piacszegmentáció segítségével meghatározott célcsoportokra kidolgozott kommunikációs stratégia segíti a hatékony elérést
Töltse le, vagy lapozzon bele esettanulmányunkba!
A tgidata.hu és wdba2ws.com/#/home honlapok tulajdonosa és üzemeltetője a:
Kantar Hoffmann Kft.
1052 Budapest | Vitkovics Mihály u. 9
Hungary
Tel: +36 (1) 267 4744
fax: +36 (1) 267 9301
www.kantar-hoffmann.hu
hellotgi@kantar-hoffmann.hu