Alapkonyha

Kik az egyes száraztészta márkák fogyasztói? Különböznek-e vásárlási szokások alapján?

Kihívás: Száraztészta márkák árképzéséhez szükséges háttér-információk az egyes márkák fogyasztóinak vásárlási szokásain megismerésén keresztül

Megközelítés: TGI adatok átfogó elemzése, a száraztészta fogyasztók/vásárlók szegmentálása élelmiszervásárlási szokásaik, attitűdjeik alapján

Insight: A Promo hunter vásárlók között találjuk a legnagyobb fogyasztói bázist az ‚A’ márkát illetően, így a vásárlási szokásaikhoz igazított árakkal jelentős fogyasztói bázisnövekedést érhetünk el

Hatás: A Promo Hunter fogyasztók körében jelentős növekedést lehet elérni rendszeres, rájuk szabott akciókkal, melyet hatékonyan lehet kommunikálni a megfelelő csatornákon.

 

Töltse le, vagy lapozzon bele esettanulmányunkba!

ALAPKONYHA - letölthető esettanulmány

Alapkonyha 

  • liszt, cukor, rizs, tészta, főzőolajok, gabonapehely használata
  • étkezéssel, főzéssel kapcsolatos attitűdök

A tgidata.hu és wdba2ws.com/#/home honlapok tulajdonosa és üzemeltetője a:

Kantar Hoffmann Kft.
1052 Budapest | Vitkovics Mihály u. 9
Hungary
Tel: +36 (1) 267 4744  
fax: +36 (1) 267 9301
www.kantar-hoffmann.hu
hellotgi@kantar-hoffmann.hu