Kihívás: új márka belépése miatt felmérni, megismerni a félkész levesek komplex piacát megkülönböztetve az egyes leves típusokat
Megközelítés: TGI adatok átfogó elemzése, fókuszálva a különféle instant leves kategóriákra, a legnagyobb márkákra
Insight: A különböző típusú, kiszerelésű levesek fogyasztói bázisa hasonló. Bár a piacot dominálja a két legnagyobb márka, a Knorr és a Maggi, az átlagos félkész leves fogyasztói alapvetően nyitott az újdonságok, az új élelmiszerek, új márkák irányába, így a piacra való belépés nem nehéz.
Hatás: piacszegmentáció segítségével optimalizált célcsoport meghatározás, mely a célcsoportnak megfelelő kommunikációs stratégia kidolgozása a piacra lépni szándékozó új márka számára.
Töltse le, vagy lapozzon bele esettanulmányunkba!
A tgidata.hu és wdba2ws.com/#/home honlapok tulajdonosa és üzemeltetője a:
Kantar Hoffmann Kft.
1052 Budapest | Vitkovics Mihály u. 9
Hungary
Tel: +36 (1) 267 4744
fax: +36 (1) 267 9301
www.kantar-hoffmann.hu
hellotgi@kantar-hoffmann.hu