Kihívás: a fiatal célcsoport megismerése, mindig is összetett feladat volt, de manapság még inkább az. Kiderült, hogy alapkérdésekkel (pl. nem, lakóhely stb.) ez már nem működőképes, holisztikusabb megközelítése van szükség.
Megközelítés: TGI adatok felhasználásával erősen támaszkodva, attitűd, habitus és médiahasználati kérdésekre fogyasztói szegmenseket képeztünk.
Insight: összetetten, mindenre kiterjedően elemezhetővé és érhetővé váltak a társadalomban meglevő csoportok, ide értve a trenddiktáló fiatalok közösségét is.
Hatás: holisztikus kép alakult a célcsoportról, hatékonyabb médiamix-et lehetett így összeállítani.
Töltse le, vagy lapozzon bele esettanulmányunkba!
A tgidata.hu és wdba2ws.com/#/home honlapok tulajdonosa és üzemeltetője a:
Kantar Hoffmann Kft.
1052 Budapest | Vitkovics Mihály u. 9
Hungary
Tel: +36 (1) 267 4744
fax: +36 (1) 267 9301
www.kantar-hoffmann.hu
hellotgi@kantar-hoffmann.hu