Férfi szépségápolás

Kik a tipikus after shave használók? Függ-e a használt borotva típusától?

Kihívás: After shave márka pozicionálásához szükséges háttérinformációk kik és milyen borotválkozást követően használják a termékeket

Megközelítés: TGI adatok átfogó elemzése, az after shave használati szokások megismerése a borotválkozás módjától függően

Insight: Az elektromos borotvahasználók körében magasabb az after shave-t használók aránya, ugyanakkor a cserélhető fejes borotva használók nagyobb tömege miatt abszolút értékben több after shave használó van ez utóbbi csoportban. A két fő célcsoport jól elkülönül szocio-demográfiai és médiafogyasztási szempontból is.

Hatás: A két célcsoportot érdemes külön célozni mind az üzenet tartalmát, mind csatornaválasztását tekintve

 

Töltse le, vagy lapozzon bele esettanulmányunkba!

FÉRFI SZÉPSÉGÁPOLÁS - letölthető esettanulmány

Férfi szépségápolás

  • férfi tusfürdők
  • dezodorok, parfümök
  • borotvák, borotvahabok
  • after shave, szőrtelenítés
  • test-és arcápolással, megjelenéssel kapcsolatos attitűdök

A tgidata.hu és wdba2ws.com/#/home honlapok tulajdonosa és üzemeltetője a:

Kantar Hoffmann Kft.
1052 Budapest | Vitkovics Mihály u. 9
Hungary
Tel: +36 (1) 267 4744  
fax: +36 (1) 267 9301
www.kantar-hoffmann.hu
hellotgi@kantar-hoffmann.hu