Kihívás: After shave márka pozicionálásához szükséges háttérinformációk kik és milyen borotválkozást követően használják a termékeket
Megközelítés: TGI adatok átfogó elemzése, az after shave használati szokások megismerése a borotválkozás módjától függően
Insight: Az elektromos borotvahasználók körében magasabb az after shave-t használók aránya, ugyanakkor a cserélhető fejes borotva használók nagyobb tömege miatt abszolút értékben több after shave használó van ez utóbbi csoportban. A két fő célcsoport jól elkülönül szocio-demográfiai és médiafogyasztási szempontból is.
Hatás: A két célcsoportot érdemes külön célozni mind az üzenet tartalmát, mind csatornaválasztását tekintve
Töltse le, vagy lapozzon bele esettanulmányunkba!
A tgidata.hu és wdba2ws.com/#/home honlapok tulajdonosa és üzemeltetője a:
Kantar Hoffmann Kft.
1052 Budapest | Vitkovics Mihály u. 9
Hungary
Tel: +36 (1) 267 4744
fax: +36 (1) 267 9301
www.kantar-hoffmann.hu
hellotgi@kantar-hoffmann.hu