Kihívás: Egy telített piacon a fogyasztók megismerése és profilozása kulcskérdés, ahogyan az is elengedhetetlen hogy tudjuk azt, hogy milyen médiamix-szel érhető el legjobban a célcsoport.
Megközelítés: TGI adatok alapján célcsoport profilozás, külön fókuszálva a kategória és az egyes márkák fogyasztóinak különbségére.
Insight: Kik a fogyasztók, mi érdekli őket, mi számukra az igazán fontos, online vagy offline médiában lehet-e jobban elérni őket?
Hatás: Az igazi fogyasztókra optimalizált, célcsoport specifikus marketing- és kommunikációs mix kialakítása.
Töltse le, vagy lapozzon bele esettanulmányunkba!
A tgidata.hu és wdba2ws.com/#/home honlapok tulajdonosa és üzemeltetője a:
Kantar Hoffmann Kft.
1052 Budapest | Vitkovics Mihály u. 9
Hungary
Tel: +36 (1) 267 4744
fax: +36 (1) 267 9301
www.kantar-hoffmann.hu
hellotgi@kantar-hoffmann.hu