Kihívás: Opel márkára specializálódott autókereskedés lehetőségeinek
felmérése
Megközelítés: TGI adatok átfogó elemzése, a magyar autós állomány részletes bemutatása, fókuszálva az autóvásárlás során felmerült döntési helyzetek kezelésére, valamint ezen belül az Opel szerepére
Insight: Az elöregedett magyar autós állományt elsősorban még mindig használt autókból frissítik. Az autóvásárlásnál a márka kiemelt fontosságú. Az Opel tulajdonosok jól körülírhatóak a vásárlói magatartást leíró attitűdökkel, így jól célozható a kommunikáció a potenciális Opel vásárlókra.
Hatás: A márkalojalitást figyelembe véve a potenciális célcsoportra szabható a kommunikáció
Töltse le, vagy lapozzon bele esettanulmányunkba!
A tgidata.hu és wdba2ws.com/#/home honlapok tulajdonosa és üzemeltetője a:
Kantar Hoffmann Kft.
1052 Budapest | Vitkovics Mihály u. 9
Hungary
Tel: +36 (1) 267 4744
fax: +36 (1) 267 9301
www.kantar-hoffmann.hu
hellotgi@kantar-hoffmann.hu