Kihívás: a gazdik megismerése és piac lehetőségeinek feltárása.
Megközelítés: TGI adatok átfogó elemzése, fókuszálva a kisállattartók profilozására, a kategóriahasználók jellegzetességeinek felfedése, potenciális célcsoportok és a fogyasztók azonosítása.
Insight: a kisállattartók, mint fogyasztók kiemelt célcsoportot alkotnak nem csak a humán, hanem az állatok részére eszközölt vásárlásaik kapcsán is. A kisállattartók / vásárlók nem ragaszkodnak feltétlenül egy-egy márkához, általában váltogatják azokat. Inkább a száraz állateledeleket favorizálják, a nedves verzió jobbára kiegészítő szerepet tölt be.
Hatás: a kommunikáció tervezése során érdemes fókuszálni az informálásra, más fogyasztói kör vásárolja a száraz, nedves és keksz típusú eledeleket. A fogyasztók szegmentálása nem csak demográfiai szempontok alapján (pl. nem, korcsoport, településtípus stb.) indokolt, hanem attitűd és viselkedés alapon is.
Töltse le, vagy lapozzon bele esettanulmányunkba!
A tgidata.hu és wdba2ws.com/#/home honlapok tulajdonosa és üzemeltetője a:
Kantar Hoffmann Kft.
1052 Budapest | Vitkovics Mihály u. 9
Hungary
Tel: +36 (1) 267 4744
fax: +36 (1) 267 9301
www.kantar-hoffmann.hu
hellotgi@kantar-hoffmann.hu