Nasik

Megismerhető-e a fogyasztó és preferenciái a csatornák számának ugrásszerűen növekvő korszakában, amikor a fogyasztók is ezzel párhuzamosan egyre kifinomultabbak lesznek?

Kihívás: versenykörzetben megismerni az adott kategória és ezeken belül az egyes márkák fogyasztói profilját, kiegészítve a médiahasználati szokások teljes feltérképezésével.

Megközelítés: a TGI adatokból részletes adatok vannak a kategória és az egyes márkák fogyasztóiról, ami mellé bevonhatóak a médiahasználati szokások vizsgálata is.

Insight: a különböző kategóriák és ezen belül különösen a márkák eltérő célcsoport profillal rendelkeznek, ez visszatükröződik a médiahasználatukban is.

Hatás: az adatok és eredmények alapján kategória és márka szintű marketing stratégiára van szükség a ROI fokozása érdekében.

 

Töltse le, vagy lapozzon bele esettanulmányunkba!

NASIK - letölthető esettanulmány

Nasik:

  • édes finomságok
  • sós kekszek és rágcsák
  • gabonapehely
  • müzli, müzliszelet

A tgidata.hu és wdba2ws.com/#/home honlapok tulajdonosa és üzemeltetője a:

Kantar Hoffmann Kft.
1052 Budapest | Vitkovics Mihály u. 9
Hungary
Tel: +36 (1) 267 4744  
fax: +36 (1) 267 9301
www.kantar-hoffmann.hu
hellotgi@kantar-hoffmann.hu