Kihívás: versenykörzetben megismerni az adott kategória és ezeken belül az egyes márkák fogyasztói profilját, kiegészítve a médiahasználati szokások teljes feltérképezésével.
Megközelítés: a TGI adatokból részletes adatok vannak a kategória és az egyes márkák fogyasztóiról, ami mellé bevonhatóak a médiahasználati szokások vizsgálata is.
Insight: a különböző kategóriák és ezen belül különösen a márkák eltérő célcsoport profillal rendelkeznek, ez visszatükröződik a médiahasználatukban is.
Hatás: az adatok és eredmények alapján kategória és márka szintű marketing stratégiára van szükség a ROI fokozása érdekében.
Töltse le, vagy lapozzon bele esettanulmányunkba!
A tgidata.hu és wdba2ws.com/#/home honlapok tulajdonosa és üzemeltetője a:
Kantar Hoffmann Kft.
1052 Budapest | Vitkovics Mihály u. 9
Hungary
Tel: +36 (1) 267 4744
fax: +36 (1) 267 9301
www.kantar-hoffmann.hu
hellotgi@kantar-hoffmann.hu