Nézzük, hallgatjuk, olvassuk őket

A médiatér fragmentáltabb, mint valaha. Ügyfeleinknek alapvető kérdésekre kellett választ adnunk a hatékony marketing működés érdekében

Kihívás: ennyire sok és szétaprózódott média és touchpoint esetén kellett meghatározni egy hatékony médiamixet.

Megközelítés: TGI adatbázis multimédiás, részletes offline és online média adatokkal rendelkezik, így egyedülállóan alkalmas a multimédiás mix megtervezéséhez.

Insight: minden platform és touchpont, akár offline, akár online, akár paid, akár earned médiáról van szó, önmagában és a kereszthasználat szempontjából is mérhető és rangsorolható lett, mégpedig tetszőleges célcsoportok esetében.

Hatás: holisztikus kép alakult a célcsoportról, az általuk használt médiatípusokról és a hatékony médiamixről is.

 

Töltse le, vagy lapozzon bele esettanulmányunkba!

NÉZZÜK, HALLGATJUK, OLVASSUK- letölthető esettanulmány

Nézzük, hallgatjuk, olvassuk:

  • nézzük
  • hallgatjuk
  • olvassuk
  • hívjuk és nyomkodjuk
  • médiahasználat
  • médiahasználattal kapcsolatos attitűdök
  • telekommunikáció

A tgidata.hu és wdba2ws.com/#/home honlapok tulajdonosa és üzemeltetője a:

Kantar Hoffmann Kft.
1052 Budapest | Vitkovics Mihály u. 9
Hungary
Tel: +36 (1) 267 4744  
fax: +36 (1) 267 9301
www.kantar-hoffmann.hu
hellotgi@kantar-hoffmann.hu