Kihívás: ennyire sok és szétaprózódott média és touchpoint esetén kellett meghatározni egy hatékony médiamixet.
Megközelítés: TGI adatbázis multimédiás, részletes offline és online média adatokkal rendelkezik, így egyedülállóan alkalmas a multimédiás mix megtervezéséhez.
Insight: minden platform és touchpont, akár offline, akár online, akár paid, akár earned médiáról van szó, önmagában és a kereszthasználat szempontjából is mérhető és rangsorolható lett, mégpedig tetszőleges célcsoportok esetében.
Hatás: holisztikus kép alakult a célcsoportról, az általuk használt médiatípusokról és a hatékony médiamixről is.
Töltse le, vagy lapozzon bele esettanulmányunkba!
A tgidata.hu és wdba2ws.com/#/home honlapok tulajdonosa és üzemeltetője a:
Kantar Hoffmann Kft.
1052 Budapest | Vitkovics Mihály u. 9
Hungary
Tel: +36 (1) 267 4744
fax: +36 (1) 267 9301
www.kantar-hoffmann.hu
hellotgi@kantar-hoffmann.hu