Rúzs - női szépítkezés

Létezik-e egységes kategória, vagy fontosabb a márka szintű megközelítés?

Kihívás: felmérni, megismerni és szegmentálni a a női pipere és szépségipar piacát.

Megközelítés: TGI adatok átfogó elemzése, fókuszálva a legkülönfélébb szépítkezési kategóriákra

Insight: komoly különbségek mutatkoznak egyrészt a termékkategóriák között, másrészt a kategóriákon belül is a különféle márkák szintjén, demográfiai, de attitűd és médiahasználati szempontból is, amelyeket kiemelten figyelembe kell venni a marketing stratégia kialakítása során.

Hatás: márkákra optimalizált, hatékonyabb média- és kommunikációs terv, egyes kulcsmárkák további alaposabb vizsgálata és megértése a jövőben.

 

Töltse le, vagy lapozzon bele esettanulmányunkba!

NŐI SZÉPÍTKEZÉS - letölthető esettanulmány

Rúzs - női szépítkezés

  • bőrtípus, kézkrémek, testápolók
  • tusfürdők, dezodorok, parfüm
  • intim higiénia, arcápolás
  • körömlakk, rúzs
  • szempillaspirál, szemhéjpúder, szemceruza, szemkrém
  • alapozó, púder, pirosító, arctisztítók, napolajak
  • test-és arcápolással, megjelenéssel kapcsolatos attitűdök

A tgidata.hu és wdba2ws.com/#/home honlapok tulajdonosa és üzemeltetője a:

Kantar Hoffmann Kft.
1052 Budapest | Vitkovics Mihály u. 9
Hungary
Tel: +36 (1) 267 4744  
fax: +36 (1) 267 9301
www.kantar-hoffmann.hu
hellotgi@kantar-hoffmann.hu