Kihívás: felmérni, megismerni és szegmentálni a a női pipere és szépségipar piacát.
Megközelítés: TGI adatok átfogó elemzése, fókuszálva a legkülönfélébb szépítkezési kategóriákra
Insight: komoly különbségek mutatkoznak egyrészt a termékkategóriák között, másrészt a kategóriákon belül is a különféle márkák szintjén, demográfiai, de attitűd és médiahasználati szempontból is, amelyeket kiemelten figyelembe kell venni a marketing stratégia kialakítása során.
Hatás: márkákra optimalizált, hatékonyabb média- és kommunikációs terv, egyes kulcsmárkák további alaposabb vizsgálata és megértése a jövőben.
Töltse le, vagy lapozzon bele esettanulmányunkba!
A tgidata.hu és wdba2ws.com/#/home honlapok tulajdonosa és üzemeltetője a:
Kantar Hoffmann Kft.
1052 Budapest | Vitkovics Mihály u. 9
Hungary
Tel: +36 (1) 267 4744
fax: +36 (1) 267 9301
www.kantar-hoffmann.hu
hellotgi@kantar-hoffmann.hu