Minden a fogyasztókkal kezdődik – a világ 50 országában évente több mint 700 000 ember mondja el nekünk, hogy kik ők, mi motiválja őket, miként gondolkoznak, milyen márkát és médiát választanak. A TGI adatok lehetővé teszik, hogy az érdeklődök azonnali és gyors betekintést nyerjenek a keresett adatokba, médiaterveket dolgozzanak ki, illetve aktiválják a legfontosabb fogyasztói szegmenseiket. Csak a TGI kínálja azokat a megbízható, gazdag és részletes adatokat, amelyekre a marketingeseknek szükségük van az emberek holisztikus megismeréséhez és megértéséhez, ahhoz, hogy az adatokra alapozva megbízhassanak saját marketingstratégiáikban, így biztosítva a befektetések (Return on Investment) megtérülését.
A nemzetközi TGI kutatás keretében hazánkban 1998 óta készül a kutatás. Minden évben – folyamatosan – 14 ezer embert kérdezünk meg. Ez a robosztus kutatás választ ad a legkomplexebb kérdésekre is. A TGI kutatást Magyarországon a Kantar Hoffmann készíti, erről itt lehet további érdekességeket olvasni: https://www.kantar-hoffmann.hu/tgi
Minden, ami a fogyasztót, az embert és az emberi viselkedést jellemezheti. Ideértve a szocio-demográfiai jellemzőket, az életstílussal, életmóddal, szabadidő eltöltéssel kapcsolatos kérdéseket, az offline és online médiahasználatot, a tartós és nem tartós fogyasztási cikkek használatát és fogyasztását, valamint a legkülönbözőbb szolgáltatások igénybevételét is.
A Target Group Index (TGI), a világ első számú fogyasztói insight adatforrása, a marketinges szakma alapvető tervezési eszköze.
A TGI az elmúlt évtizedek során folyamatosan fejlődött, megfelelve így a marketing szakemberek változó igényeinek, ezért egyedülálló lehetőségeket kínál új insight-ok feltárására, adatbázisok összekapcsolására és az esetleges adat- és ismerethiányok kiküszöbölésére.
A tgidata.hu és wdba2ws.com/#/home honlapok tulajdonosa és üzemeltetője a:
Kantar Hoffmann Kft.
1052 Budapest | Vitkovics Mihály u. 9
Hungary
Tel: +36 (1) 267 4744
fax: +36 (1) 267 9301
www.kantar-hoffmann.hu
hellotgi@kantar-hoffmann.hu